CLEARANCE :: BLOUSE & T-SHIRT >> RM100-3pcs >> RM38-1pcs :: JUBAH >> RM120-2pcs >> RM150 - 3pcs :: EXCEPT BESTBUY

FAQ


FAQ::SOAL - JAWAB
~~~~~~~~~~~~

S1Apakah yang berlaku setelah saya menghantar pesanan melalui email/hantar borang?
J1. Pesanan masuk ke inbox > Kami akan menjawab secepat mungkin bersama status pesanan > Tunggu reply confirmation tempahan bersama maklumat bayaran > Kami akan memberi invoice lengkap > Tunggu reply tentang pembayaran anda > Terima bayaran dari bank > Packing barang & penghantaran dibuat dalam masa 24 jam


S2. Apakah jenis kurier yang digunakan & berapa saya kena bayar?
J2. Kami akan gunakan Pos Laju untuk penghantaran di Semenanjung, dan caj minima adalah RM4.40 bergantung kepada berat dan kawasan anda. Bagi Sabah/Sarawak, kami syorkan menggunakan Kangaroo Mel dengan caj minima adalah RM8. Anda boleh rekues untuk penggunaan Pos Domestik untuk ke mana-mana negeri.

S3.Adakah saya terpaksa menunggu lama ke atas suatu barang yang di tempah daripada paparan di laman anda?
J3.Tidak perlu menunggu lama. Barangan yang dipapar adalah di dalam simpanan kami, kecuali dinyatakan sebaliknya.

S4. Adakah wang baki saya akan dikembalikan?
J4. Tidak. Baki wang yang anda telah bayar kepada kami tidak akan dikembalikan. Sebaliknya, akan diganti dengan barang yang senilai dengannya atau kami akan jariahkan kepada mana2 pusat atau institusi yang tersenarai dalam e-sedekah Bank Islam. Tetapi jika berkaitan sejumlah wang yang telah dibayar, tetapi barang tempahan tidak dapat diadakan di atas apa jua sebab, wang anda akan dikembalikan sepenuhnya.

S5. Kenapa menggunakan patung sebagai model? Tak nampak real..
A5. Kerana, kami ingin memastikan pakaian atau lain-lain barangan adalah dalam keadaan baik, iaitu bebas dari penggunaan pin dan sebagainya. Jika ada, akan dipastikan hanyalah sangat minimal penggunaan pin ke atas barangan jualan tersebut.

S6. Adakah anda menerima pembatalan tempahan?
A6. Ya. Anda boleh membatalkan tempahan dalam masa 24 jam dengan memaklumkan kepada kami, dengan itu kami boleh menukar status barangan kepada pembeli lain.

S7. Adakah saya boleh menyimpan barang tempahan bagi suatu tempoh selepas membuat tempahan?
A7. Ya, kami boleh menyimpan barang tempahan anda dalam masa dua hari, sehingga bayaran di buat.

S8. Saya telah menerima baju, tapi ia tak muat dengan saya, boleh saya pulangkan dan ganti dengan yang lain?
A8. Minta maaf, barangan yang sudah tidak dijual, TIDAK BOLEH DITUKAR atau DIGANTI. Maka, pastikan anda periksa dahulu sukatan yang telah diberi.

S9. Bungkusan yang diterima telah koyak, dan baju habis basah, bolehkah saya minta wang dikembalikan?
A9. Maaf, kami tidak bertanggungjawab di atas segala kecuaian oleh pihak kurier dalam proses penghantaran bungkusan, kerana pihak kami akan memastikan & memeriksa bungkusan sebaik mungkin sebelum membuat kiriman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Labels

Google+ Followers

Followers

LIKE US ON FACEBOOK

Powered by Blogger.
Nooxa Collection Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template